1 Mart 2008 Cumartesi

İLAHİ İNDİR 1

SAYFA 1

İLAHİLERİ DİNLEMEK İÇİN AÇILAN İNDİRME PENCERELERİNİ KAPATIP BİRAZ BEKLEYİN
Abdulhakim Efendi .......................... Aç Gözünü
Açan Çiçeklere Meyve ...................... Adı Güzel Kendi Güzel Muhammed
Affet Beni Allahım............................ Ağlar Yakup Ağlar Yusuf'um Deyu
Ağlar Yakup Ağlar............................ Allah Allah Allahu
Akibet................................................ Allah Deyu Deyu
Allah Görelim Neyler....................... Allah demeyince Sabr Edemem
Allah Emrin Tutalım....................... Allah İçin
Allah Allah Allahu Allah................. Allah yolu tekdir, Lâ ilahe illallah
Allah'ım............................................ Allahu Ekber
Allahümme Salli Ala Muhammed.. Aman Ya Rab
Aman Kabem Varsam Sana............ Anne
Arayı Arayı Bulsam İzini................. Aşıkız Muhammed'e
Aşk Meydanında.............................. Aşk Neyledi
Bak Da İbret Al................................ Bana Seni Gerek Seni
Ben Bu Aşka..................................... Ben Dervişim Diyene
Ben Kime Yalvarayım...................... Benim Gönlüm Didar İster
Besmele Çekelim.............................. Bilmem Nideyim
Bir Kerre Tövbe Etsen...................... Bir Molla Kasım Gelir
Birsin Allahım.................................. Çağırayım Mevlam Seni
Canda Cananını İncitme.................. Canım Arzular Seni
Canım Kurban Olsun....................... Canımın Cananısın
Canlar Kurban.................................. Cebrail'im Selam Söyle
Cemaline Pervaneyim...................... Ciğerimin İçi Yavrum
Dertler Derman Allah...................... Dervişlik Baştadır
Dilhanesi Pür Nur Olur................... Dost Kokusu Almışam
Dünya Fani....................................... Efendim Doğduğu Gece
Ehlen Ve Sehlen Merhaba............... Elhamdülillah
Eshab-ı Kehf Var............................. Evvel Allah
Ey Bad-ı Saba..................................Ey Yolcular
Eyvah Demeden Allah Diyelim.......Gaflet uykusunda yatar
Gel Ey Gönül....................................Gel Gör Beni Aşk Neyledi-1
Gel Gör Beni Aşk Neyledi-2............Gelin Allah Diyelim
Göçtü Kervan Kaldık.......................Gönlüm Teselli Bulmaz Ebeda
Gönüller Yapmaya Geldim.............Görerek Dost Cemalini
Gül Yüzünü Görelim.......................Habib'imiz Muhammed'e
Hak La İlahe İllallah.......................Hak Yarattı Alemi
Halim Yaman Allahım.....................Hasbi Rabbî
Hep Diyorlar Allah Allah................Her Demin Destur Alalım
Hu Diyelim Döne Döne....................Hu Diyelim Hu
İmdat Günüdür................................İnsanoğlu
İsyan İle Geldim Mevlâm Sana.......Kabe'nin Yolları
Kahrın da Hoş Lütfun da Hoş.........Kerim Mevlâm
Kulunu Senden Ayırma...................Kuranın Hadimleri
La İlahe İllallah...............................Leyla Leyla derken
Maksudum Sensin Allahım.............Meded Ya Sahibel Meydan
Merhaba Ey Nurî Ümmet.................Merhaba Ya Şehr-e Ramezan
Mestanemiyem..................................Mevlâ'yı Özler
Muhammed Dunyaya Geldi..............Muhammed'e Muhammed'e
Müjde Müminler Size.......................Ne Güzeldir Meclisimiz
Ötme Bülbül......................................Sabr Ver Allahım
Sarı Çiçek.........................................Seher Vakti Bülbüller
Selam Olsun.....................................Semaveri Kurdum-1
Semaveri Kurdum-2........................Sensin Bize Yakın
Sevdim Seni......................................Severim Ben Seni Candan İçeru
Seviyorum Rabbim Seni..................Siz De Bir Türlü Biz De Bir Türlü
Sordum Sarı Çiçeğe.........................Sultanlar Sultanı
Şefaat Ya Resulallah.......................Takatım Kalmadı
Tale'al Bedr-u Aleyna.....................Uyanırsın
Veysel Karani..................................Ya Ben Kime Yalvarayım
Ya Gafur...........................................Ya Hayy
Ya Resulallah...................................Ya Resulallah Ya Habibullah
Yalvar Kul Allah'a Yalvar...............Yalvarırız İmdat Eyle
Yan Yüreğim....................................Yanık Gönüller
Ya Râb Haberin Nereden Alalım....Yaralıyım Yaralıyım Yaralı
Yavaş Yavaş.....................................Yemen Ellerinde Veysel Karan-i
Yetiş Canım Muhammed................Yunus Yunus Diye
Yürü Dünya Yürü............................Yürü Mevlâ'ya Mevlâ'ya
Yürü Yalan Dünya...........................Yusuf'um
Zikredelim.......................................Zikrullah Eyle
Alıntıdır

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kardeşim teşekkürler çok iyi bir paylaşım yapmışın Allah senden razı olsun aradığım birçok ilahiyi sadece burda bulabildim.